tirsdag 12. juni 2012

Tassimo i hus

(lånt bilde på nett)

For en tid tilbake fikk vi tilbud om å buzze Tassimo T55, en ganske så flott utgave syns nå jeg, og barna var elleville for de har lenge lengtet etter en enkel og grei måte å lage god kakao på. Så som dere sikkert forstår, vi slo til;) 

Før helgen kunne vi endelig hente pakken vår! Og jentene trippet hvileløst omkring mens maskinen ble forberedt for bruk. Og så snart den var klar, var de raske å lage seg en kopp kakao. Jeg som har hatt Nespressomaskin i flere år, må si at jeg er overrasket over hvor flott denne Tassimomaskinen er å se på, den bråker lite, og kaffen er slettes ikke verst, kakaoen god og maskinen lettanvendelig. Nå skal vi teste den ut enda mere i dagene som kommer og ikke minst så må vi bestille mere kakao og the på nettbutikken deres. Vil du også bli en Buzzador, send meg en mail på: alicnaa(@)online.no så kan jeg sende deg en invitasjon;) PS! Husk å ta bort ( )

Ønsker dere alle en flott tirsdagskveld!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg skal også buzze kaffemaskin, fikk hentemelding først i dag... I morgen blir det vel prøving får vi håpe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du blir like fornøyd som vi er:-) bestilling på mere kapsler er på vei, fikk jo gavekort også i pakken.

      Slett
  2. Jeg ble ikke med på denne jeg...har 3 kaffemaskiner...det er vel nok kanskje hihi:)
    Men har akkurat fått pakke med nydelig duft da:)...Så nå lukter det deilig her gitt:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
    Svar
    1. Tre er sikkert nok ja, hihi. Vi fikk ikke bli med på duften, så vi gleder oss på rapport fra dere andre:-)

      Slett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)